יום שבת, 3 במאי 2014

מחשבות על עצירה וצמיחה


(סיפורים פנימיים מהמטבח של טופ אקספרט....)

אפשר לאפיין את התקופה אותה אנו עוברים דרך המילה "צמיחה", בעצם מאז שהתחברנו נועה שותפתי ואנוכי אנחנו בצמיחה. ההכרות ביננו היתה מיוחדת והכימיה מידית, נשזרנו אחת בשניה , לא איבדנו את היחודיות של על אחת מאיתנו ויצרנו משהו גדול יותר מסך חלקיו. אם השנים (וכבר עברו 6...) , ראיתי את שתינו מתפתחות באופן אישי וביחד ומביאות עם הזמן דברים חדשים פנימה לחברה ולמערכת, כשבראש מעיינינו היום יום, השירות, ההצלחה בחיבור אנשים ותשוקה למה שאנחנו עושות.

אנחנו דומות ושונות מחזקות ומעצימות אחת את השניה..... דבר אחד משותף מאוד בולט זה הצורך להתפתח והצורך לא להשאר במקום. כל הזמן חושבות, כל הזמן מסתכלות ומתנסות. תמיד מזכירות לעצמינו לא לקחת את עצמינו כל כך ברצינות, שמותר לטעות, ללמוד מטעויות ובעיקר להנות מהדרך ולזכור מה באמת חשוב בכל זה.




מהמקום הזה הופיעו נתי (עינת בוקק) ואפרת ג. (גול) שהצטרפו אלינו, נתי אחראית על ההשמות בתחום השווק , ואפרת על ההשמות בתחום הפיתוח. כמו הקמנו פורום להד האנטרים וחברות השמה קטנות שמשתפים פעולה, מידע ונתינה, ובאופן לא מפתיע קורים שם דברים יפים מאוד !    ומאחורי הקלעים בדרכה המיוחדת, המקצועית והאוהבת עובדת איתנו אפרת א. (אלתר), שעושה גיוס ואדמיניסטרציה ובעצם מנהלת לי את החיים...



במשך הזמן נאספו על הדרך הרבה מאוד חברים ואנשים, שנתנו ונותנים לנו המון אהבה באמצעות תמיכה, עיצה, חיבורים עיסקיים וחברות.  

משתפת אתכם בכל זה כי מרגישה שקרו דברים נפלאים וזה הזמן שוב לעצור ולחשוב - מה קורה, לאן להתפתח? לרוחב? לעומק? תחום אחד, שניים שלושה? את מה לצמצם ומה להרחיב, איך לזוז עם או לפני השוק?  עם מי לחבור? ממי ללמוד? מה מצריך שיפור ואיך עושים את זה?, איזה שירותים נוספים להביא ? מה לחדש, מה לשמר ואת מה לשחרר....,
תהליך לא פשוט שנראה כמו "רק" תהליך עיסקי אבל הולך עמוק לתוך שיפור עצמי, פחדים , אומץ וקבלה.

בטוחה שאם יש לכם עסק או יש לכם חיים....  אתם חווים את אותם דברים, מחשבות והתלבטויות.... התבוננות וסבלנות! ואז כמו חץ מתוח ומונחה מטרה יוצאים לדרך.

שיהיה שבוע מיוחד, שבוע של עצירה וזיכרון שלאחריו צמיחה ושמחה. וכן... אין לנו ארץ אחרת אז בואו ניתן יד להצלחה האחד של השני.
תחיה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה