יום חמישי, 25 בפברואר 2010

אני אשת מכירות בנשמה, אך לקח לי זמן לגלות ולאהוב זאת...
התחלתי את דרכי בתור מתכנתת, המשכתי כמנתחת מערכות ומנהלת פרויקטים, ובקיצור התחלתי בצד המקצועי של ההייטק. בשלב כשלהוא ובאופן טבעי התחלתי להביא פרויקטים חדשים ומכירות חדשות לחברה בה עבדתי. הבוסית שלי דאז, הפצירה בי לעבור לפוזיציית מכירות בחברה. "את אשת מכירות טבעית" הייתה אומרת, ואני בשאט נפש, אמרתי לה שלא תעיז לחשוב על זה - "אנשי מכירות הם אנשים מגעילים, לא מקצועיים ודוחפים את עצמם בכוח...לא סובלת אותם".....
תפקיד המכירות הראשון שלי היה בחברת אינטגריטי האגדית והמדהימה...לשם כבר הגעתי עם ההבנה שצריך לעבור לצד הביזנס, והדרך הטובה ביותר היא דרך המכירות.
עדין לא הסכמתי שיכתבו לי על הכרטיס ביקור את המילה "מכירות"...רק מנהלת לקוחות.
עם הזמן התאהבתי במקצוע ויכולות המכירה שלי.... והייתי גאה להיקרא כל דבר שיש בו מכירות.
עדין בידלתי את עצמי באומרי..."יש לי סגנון מיוחד משלי למכור".

עם השנים נחשפתי ועבדתי עם הרבה אנשי מכירות, ולמדתי לראות שלכל אחד יש סגנון מיוחד משלו,
גם כשאני מראיינת אנשי מכירות אני רואה את הסגנון היחודי של כל אחד..
אבל כדי להיות איש מכירות טוב... צריך תכונות בסיסיות מסוימות שהן "חובה" בשביל להצליח באמת !,
האחת... לאהוב אנשים – קשרי אנוש מצוינים מול הלקוח ובתוך החברה, השנייה – אופטימיות, השלישית – סדר וארגון, התמדה ונחישות ו...

אשמח לשמוע ממכם מה 3 התכונות החשובות מבחינתכם לאיש מכירות טוב.

סופש נפלא ופורים שמח

תגובה 1:

  1. הי!!!
    אהבתי את הכתבה,
    לדעתי: ברק בעיניים, יכולת הסתגלות לשינויים ולהתאים את עצמו לטכנולוגיה המתקדמת (הדבר המגביל אותנו הוא הגישה הרגשית והשכלית), יכולת להקשיב עם אמפטיה תוך מחשבה מה היינו מרגישים במקום הלקוח הפוטנציאלי.
    רוני מיכאלי

    השבמחק