יום חמישי, 9 בינואר 2014

הטובה, הרכיכתית והנסוגה - איך אתם לוחצים יד?

אני לא יודעת אם אתם יודעים אבל אני אוהבת פוסטים קצרים,
קצרים ומשמעותיים...
לא שהארוכים לא משמעותיים אבל יש דברים שקורים ברגע והם משמעותיים ואינם משתמעים לשני פנים.
למשל מה ? .... למשל לחיצת יד !!, מהירה, משמעותית ומספקת. (או שלא)
האם הבחנתם שיש סוגי לחיצות יד שונות ושכל אחת ממש מלמדת משהו על זה שלוחץ לך את היד (וגם כמובן עליך) ?

בדרך כלל כשאני מסיימת פגישה או ראיון אני לוחצת יד למרואיין,
·        יש את הלחיצה הטובה – לחיצת יד עם נוכחות - לא יותר מידי חזקה ולא רכרוכית. לחיצת יד חיה !
·        יש את  לחיצת הג'לי – אתה לוחץ ובצד השני יש מן רכיכה כזו, לא ברורה ולא מגובשת.
·        יש את הלחיצה הנסוגה – מישהו לוחץ לך יד אבל רק עם האצבעות, אתה לא מרגיש את כל כף היד בתוך ידך, כאילו הוא לוחץ אבל לא רוצה מגע,
·        יש את הלחיצה האגרסיבית – פשוט כואב...
·        ועוד ועוד ...אתם  בטח מכירים סוגים נוספים....

מה שאולי לא ידעתם שאחרי פגישה טובה, לחיצת יד חלשה, נסוגה, אגרסיבית או אחרת משונה עשויה לגרום למה שנקרא בעולם הדייטים  Turnoff,
שכן מגע אומר הרבה יותר ממילים ובזמן יותר קצר.

אני מקפידה ואומרת למועמדים שלי ולכם – הקפידו על לחיצת יד איכותית ומעולה, שימו לב שלא תהיה כלאחר יד , רכיכתית או נסוגה. גם דרך לחיצת היד שלכם במודע או שלא לומדים מי אתם !
גם בלחיצת היד תביאו את המיטב שלכם !
דרך צלחה
תחיה







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה