יום רביעי, 10 בפברואר 2010

האינטרס של חברת ההשמה ושל המועמד זהים, אך לא תמיד נפגשים

המטרה של חברת ההשמה / ה headhunter היא להשם אותך המועמד ולמצוא לך מקום עבודה הולם, ואת זה הם עושים בחירוף נפש והשקעה רבה. והנה המפתח שצריך לזכור לצורת הבנת התהליך:
חברת השמה מרוויחה עמלה על עובד שהשמה וזאת רק אם הגיע דרכה , זאת אומרת רק אם היא שלחה את קורות החיים או הביאה לידיעת החברה שאתה המועמד פנוי להובלה. אם הגעת דרך חברה אחרת אין היא מזוכה בעמלה ואינה מעורבת בתהליך ההשמה.

האם חשוב לך המועמד שחברת השמה תהיה מעורבת בתהליך ההשמה?
בהחלט, חברת ההשמה היא החוליה המקשרת בינך לבין החברה, היא יכולה לקבל פידבק על הראיונות והפגישות שלך, היא יכולה לקבל מידע פנימי כגון מול כמה מועמדים אתה מתמודד, היא בעיקר יכולה לקדם תהליכים מול החברה (והרבה פעמים אנחנו עושים את זה, משחררים פקקים , לוחצים על התקדמות ועוד), חברת ההשמה יכולה להעביר מסרים שאתה המועמד לא יכול להעביר, חברת ההשמה יכולה לעזור בתהליך סגירת ההסכם הכספי... ועוד. אם אתה המועמד עובד מול חברת ההשמה הנכונה ומערב ומעדכן את הגורם מולו אתה עובד בחברת ההשמה על התהליך , מתי אתה הולך לפגישה, מה היה בראיון ועוד... חברת ההשמה תחזיר לך אהבה ותקדם אותך אצל הלקוח בנאמנות.
חברים , חברת ההשמה היא הסוכן שלכם ולכן אתם צריכים לדעת עם מי לעבוד ואיך לפעול !

מה החוויות שלכם מעבודה עם חברות השמה?

תגובה 1:

  1. כל כך נכון ואמיתי.הרבה פעמים מועמדים מצוינים מפצים את קו"ח שלהם לכל עבר ולא מבינים שבכך איבדו את הסיכויים שלהם להנות מליווי הולם של חברת ההשמה.
    ממליצה בחום לבנות נכון את תהליך חיפוש העבודה ולחפש גורם השמה איכותי שמכיר היטב את התחום של המועמד.בהצלחה,
    נעה
    top Expert

    השבמחק