יום שני, 8 בפברואר 2010

אזור הנינוחות ותהליך חיפוש עבודה

היום הייתה לי שיחה מעניינת עם מועמדת בנושא אזור הנינוחות ותהליך חיפוש עבודה.
מהו אזור הנינוחות?
אזור הנינוחות הוא האזור בו אנו פועלים בד"כ, זהו אזור נוח, שגרתי וסביר. התוצאות באיזור סביר זה יכולות להיות...סבירות. כדי להצטיין ולהגיע לפסגה חדשה יש לצאת מאזור הנינוחות ולהרחיב את שטח הפעולה והיצירתיות שלנו.
קל מאוד לאתר את איזור הנינוחות או ליתר דיוק, קל מאוד להרגיש את הגבולות של איזור זה כשנתקלים בהם... כאשר נתקלים בגבולות של איזור הנינוחות חווים - ....חוסר נוחות בולטת, אי נעימות הבאה לידי ביטוי בתחושות גופניות ממש.
לדוגמא, בפגישתי היום ספרה לי המועמדת שעד שהגעתי הספיקה לתת את קורות החיים שלה לבן אדם שישב בשולחן לידה שמתוך השיחה שניהל עם חברה הבינה שהוא מנהל חברה בהיטק, היא גם ציינה שדנה עם עצמה דיון ער לפני שאזרה אומץ וביצעה צעד זה. (תוך יציאה מאזור הנינוחות) . הגבולות של אזור הנינוחות הם הפחדים שלנו, אך היציאה ממנו כדאית !

מועמדים המחפשים עבודה מחויבים לצאת מאזור הנינוחות ולהיות קריאטיביים ופרו אקטיביים בתהליך חיפוש העבודה. מה דעתכם ? איך אתם יוצאים מאיזור הנינוחות שלכם?

2 תגובות:

  1. 1. מפסיקים להתבייש, יש רשת חברתית שטיפחתי שנים, הגיע הזמן להפעיל אותה. יותר שגרירים = יותר סיכויים להגיע למקומות מתאימים נוספים.
    2. חופרים בארסנל הכישורים, אף אחד לא אומר שצריך לעסוק דווקא במה שעסקנו בתפקיד האחרון. אולי יש עוד דברים שעשיתי בעבר ואני יכול להצטיין בהם.
    3. יוצאים מהקופסא - אולי הגיע הזמן לעשות משהו חדש לגמרי, יוזמה אישית, חבירה לצוות הזנק או משהו שונה ממה שהתרגלנו אליו.

    -ניר

    השבמחק
  2. נהדר תחיה, אני יוצאת מאזור הנינוחות שלי....

    השבמחק